Prišla mi nesprávna alebo nekompletná zásielka
Niekedy sa stane, že v celom procese pochybíme, nie sme stroje, niekedy ani včely. Vieme, že si sa na vybraný produkt veľmi tešil/a a preto napíš nám email na ahoj@vcelobal.sk s číslom objednávky, opisom a fotkou zásielky. Do predmetu e-mailu vlož „Poškodený výrobok a číslo objednávky“. My sa ti ozveme čo najskôr a správny alebo chýbajúci produkt ti bezodkladne pošleme na naše náklady ❤️. Alebo ti vrátime peniaze.
Prišiel mi poškodený výrobok
Naťahovanie s kuriérskou spoločnosťou nechaj na nás. V takomto prípade nám napíš čo najskôr email na ahoj@vcelobal.sk s číslom objednávky, opisom a aj fotkou poškodenia.
Ak ide o vadu, ktorú je možné odstrániť, táto bude bezplatne a včas odstránená na naše náklady.
V prípade, ak vadu nie je možné odstrániť, pošleme ti nový produkt.
Kupujúci je oprávnený aj bez uvedenia dôvodu odstúpiť od zmluvy do 14 dní odo dňa prevzatia tovaru.
Výrobky môžeš vrátiť týmto spôsobom:
Vytlač a vyplň formulár pre Odstúpenie od kúpnej zmluvy. Údaje potrebné k vyplneniu nájdeš na faktúre.
Tovar uveď do pôvodného stavu (ideálne ho zabaľ do pôvodného obalu) a dôkladne zabaľ, aby sa predišlo jeho poškodeniu pri preprave. Na zásielku uveď „Vrátenie do 14 dní Včelobal“
Do zásielky vlož podpísané odstúpenie od kúpnej zmluvy a faktúru.
Tovar pošli na adresu (na tejto adrese nie je možné vrátiť tovar osobne):
Včelobal,
Na barine 2978/15
841 03 Bratislava-Lamač
Peniaze budú poukázané na Tvoj bankový účet najneskôr do 14 dní od uplatnenia odstúpenia od kúpnej zmluvy, nie však skôr, ako dôjde k doručeniu vráteného tovaru na centrálu (prípadne, než preukážeš, že vrátený tovar nám už bol odoslaný). Náklady na vrátenie tovaru sú v tomto prípade na strane kupujúceho.